Aldfaer vraag

Plaats reactie
Annelies Onijs Koetsier

Aldfaer vraag

Bericht door Annelies Onijs Koetsier » 03 aug 2010, 15:21

Hallo Allemaal,

Wie werkt er met Aldfaer en kan/wil mij vertellen hoe ik bijv. voogdijaktes kan noteren? Zodat ze ook getoond worden in de rapporten. Nu doe ik dat via een bestand koppelen.
Maar zijn ze niet zichtbaar in de rapporten.

Groetjes Annelies

bob luttenberg

Hallo Annelies,Met welke

Bericht door bob luttenberg » 16 okt 2010, 11:41

Hallo Annelies,

Met welke versie je werkt weet ik niet maar je kunt door in de balk "persoon"aan te klikken onder feit vermelden wat je kwijt wilt.

Als het venster dan te voorschijn komt kun je opgeven waar je het, bij het uitprinten, wilt hebben.

succes bob luttenberg

Annelies Onijs Koetsier

Goedendag Bob,Hartelijk

Bericht door Annelies Onijs Koetsier » 23 okt 2010, 22:06

Goedendag Bob,

Hartelijk bedankt voor het antwoorden van mn vraag.
Ik heb nu inderdaad bij het tabblad feiten de getranscribeerde aktes staan. Maar bij de uitdraai zie ik de tekst niet staan. Wat jij beschrijft met een venster dat te voorschijn komt [de venster Vermelding) kan ik niet aangeven waar ik het bij het uitprinten wil hebben. Idem bij de rapporten ook geen zichtbare aktes die bij de feiten staan getypt.
Ik heb de nieuwste (gratis) versie van Aldfaer.

Groetjes Annelies

Gebruikersavatar
wim meijberg
Berichten: 274
Lid geworden op: 25 feb 2003, 00:00

Hallo Annelies,Klik eens op

Bericht door wim meijberg » 24 okt 2010, 09:09

Hallo Annelies,

Klik eens op extra > instellingen, in het scherm wat zich dan opent, klik je op rapporten dan op tekst. Staan hier vinkjes bij de feiten? Zo ja, dan moet het feit vermeld worden in de tekstrapporten. Zo nee, dan een vinkje plaatsen in het desbetreffende vakje.

Annelies Onijs Koetsier

Hallo Wim,Dank je wel!Mn

Bericht door Annelies Onijs Koetsier » 25 okt 2010, 10:36

Hallo Wim,

Dank je wel!
Mn vraag is helemaal opgelost!

Groetjes Annelies

Plaats reactie