Help ons op weg naar excellente dienstverlening

Gebruikersavatar
Maartje Koelma
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 jul 2016, 14:11

Help ons op weg naar excellente dienstverlening

Bericht door Maartje Koelma » 18 aug 2020, 09:27

Graag helpen wij onze digitale en fysieke bezoekers zo goed mogelijk op weg bij het zoeken naar een historische foto, het aanvragen van bouwdossiers of bij een uitgebreid (wetenschappelijk) onderzoek. Dit doen wij via onze websites, telefonisch, via e-mail en fysiek op de studiezalen. Deze dienstverlening willen wij constant verbeteren en wij horen dan ook graag van onze bezoekers wat goed gaat en wat beter kan.

Kan ik u helpen?
Wij gaan onze dienstverlening kritisch tegen het licht houden met het project Kan ik u helpen? Het project bestaat uit meerdere onderdelen, om te beginnen met een 0-meting om te achterhalen hoe onze huidige dienstverlening ervoor staat. Vervolgens willen we bezoekers uitnodigen om met ons in gesprek te gaan, gaan we op bezoek bij collega-instellingen om te kijken hoe onze collega’s het aanpakken en organiseren we sessies met onze eigen medewerkers om hun ervaring te polsen. We hopen hiermee zicht te krijgen op de veranderende wensen en mogelijkheden en zo nieuwe kansen voor onze dienstverlening te ontdekken.

Helpt u ons verbeteren?
Vertel ons meer over uw ervaring met of verwachting van onze dienstverlening en vul de vragenlijst in: https://q.crowdtech.com/e0gci-rdhkiL6tlqK4yUNQ


Wilt u ons ook in de volgende fase van het onderzoek verder helpen door met ons in gesprek te gaan? Meld u aan via het formulier op de volgende pagina: https://historischcentrumoverijssel.nl/kan-ik-u-helpen/
Wij zullen dan binnenkort contact met u opnemen.

Hartelijk dank voor uw medewerking! Wij stellen uw mening zeer op prijs.

Met vriendelijke groet namens het projectteam Kan ik u helpen?,
Maartje Koelma

Plaats reactie