Overlijden in Goor 1871

DoorDennisonderzoektop14/07/2008 - 17:35

Wil iemand die eerdaags naar het archief in Overijssel gaat een kijkje nemen in het overlijdensregister van GOOR? In genlias staat dat Gijsberta Sasse, aldaar is overleden in 1871. Echter, er staat geen overlijdensdatum in genlias.

U zou me er een enorm plezier mee doen. Normaal was ik zelf gegaan, maar dit is eigenlijk het enige wat ik aldaar in de archieven hoef op te zoeken en dan is een reis van enkele uren nogal tijdrovend.

Groet,

Dennis

Reacties

afbeelding van AFJ

Gerrit Willem Klein Horsman is op 4 augustus 1883 overleden te Den Haag. Aktenr. 2107. Hij was ongehuwd en wachtmeester van beroep. Op de site denhaag.digitalestamboom.nl is het scan 353 als je bij plaats selecteert op 's-Gravenhage, dan op BS overlijden en dan op jaar 1883. Ik heb helaas geen idee hoe ik direct naar deze akte zou kunnen linken.

Met vriendelijke groet, André Jansen

afbeelding van AFJ

Beste G.Goorman, allicht bedoelt Gerda de verdere lotgevallen van Gerrit Willem, niet die van zijn ouders.

afbeelding van g.goorman

Zoek de acte Bathmen van 10 mei 1824 eens op en laat u verrassen! Het is echt het gezochte huwelijk!

afbeelding van Gerda Stokreef

Gerrit Willem Klein Horsman geboren 04-09-1836 te Diepenveen, zoon van Harmen Klein Horsman en Maria (Lamberts) Oosterhaar. Gerrit Willem Klein Horsman: Huwelijk datum- en plaats? Partner, geboortedatum- en plaats, namen ouders (dochter van).  Wanneer en waar overleden Gerrit Willem Klein Horsman en eventuele partner?

afbeelding van Dennisonderzoekt

Hartelijk dank voor uw reactie, Ik dacht al wel dat het ergens in het begin van 1871 moest zijn geweest (aan het aantal overlijdensakten in Goor in 1871).

Groet,

Dennis

afbeelding van G. Kuiper

Hallo Dennis

Vandaag wezen HCO-en.
Jouw verzoek meegenomen:

Gijsberta Sasse overleden 03-04-1871 (akte Goor no 25), 82j, wedv. Raben (voornaam onbekend) dv . Hendrik Sasse & Fenneken ten Entel, geboren te Vorden, overl. in de Groottestr no 214

Indien gewenst kan ik je de dig. fotocopy opsturen.

mvrgr Geert Kuiper